De vraag Zet het nieuwe Europese merk Nano Curve op de markt

Over Nano Curve

Nano Curve is een merk met corrigerend ondergoed, dat mensen zekerder wilt laten voelen. Dit doen ze door onderkleding te maken van bamboestof waarin toermalijn stenen in zitten verwerkt. Het bamboestof is zeer hygiënisch en de toermalijn stenen geven juist een helende werking. 

Voor Nano Curve hebben wij de volledige branding verzorgt. Feel secure is de payoff, die ingaat op de positieve uitwerkingen van bamboestof en toermalijn. Daarnaast hebben we de volledige e-commerce omgeving opgezet op het door ons ontwikkelde BrandBeat CMS. 

Beeldtaal

Ook de beeldtaal is door ons ontwikkeld in samenwerking met Judith van Bergen fotografie. De doelstelling was een beeld te creëeren, waarin de artikelen duidelijk zichtbaar zijn en waarbij de modellen zelfverzekerd naar voren komen.

Volledige e-commerce omgeving

Ook digitaal dient Nano Curve krachtig naar voren te komen. Daarom hebben we in het verlengde van de branding ook een webwinkel opgezet. 


De webwinkel is gebouwd op ons eigen BrandBeat CMS. Een flexibel CMS waarin alles mogelijk is. 

Bezoek website
Awwwards