De vraag Positioneer Harm Geenen Hoveniers en ontwikkel de website.

Over Harm Geenen Hoveniers

Harm Geenen Hoveniers is een bedrijf dat voor het midden segment tuinen aanlegt en onderhoudt.

Aan ons de vraag om een strategische positionering te ontwikkelen voor Harm Geenen Hoveniers gevolgd door een brandidentity, beeldtaal en website. 

Natuurlijk betrokken

Harm Geenen Hoveniers is van nature betrokken bij een tuin. Doeners die graag meedenken met de plannen en wensen van hun klanten, om die vervolgens te realiseren. Harm Geenen Hoveniers is 'natuurlijk betrokken' 

Creatieve sessie

Samen met Harm Geenen Hoveniers zijn wij op zoek gegaan, naar wat de organisatie drijft. Wat is de 'BrandBeat' van het bedrijf en wat maakt deze werkwijze uniek. Vanuit deze creatieve sessies, is de positionering 'Natuurlijk betrokken' ontstaan.

Foto block

Het logo

De visie van Harm Geenen Hoveniers is dat een tuin altijd de juiste balans heeft tussen levende en niet levende materialen. Het logo symboliseert deze balans in het aanleggen van tuinen. 

Wagenpark

De stijl is geheel doorgevoerd in het wagenpark. 

User Experience Design

Om de positionering op een juiste manier door te vertalen naar de website hebben wij eerst een zogenoemd 'User Experience Design' gemaakt. In deze fase wordt er vanuit de eindgebruiker gekeken naar wat de website moet gaan vertellen, hoe de website dit vertelt en hoe de website functioneel gaat werken. Het is dus geen eindontwerp maar een soort van blauwdruk van de website.

Bij Harm Geenen Hoveniers wilden we juist laten zien, dat Harm 'natuurlijk betrokken' is. Daarom heeft de website de mogelijkheid gekregen om gratis korte tuinvragen te stellen of om tips te vragen.

Website design

Het User Experience design is uiteindelijk doorontwikkeld naar een user interface design. Dit is het definitieve ontwerp, wat vervolgens ook door ons technisch is ontwikkeld. 

Bezoek website
Awwwards